Če ste podjetnik, ki nenehno išče nove kontakte, stranke in delavce, je LinkedIn delavnica https://openit.si/izobrazevanja/poslovna-izobrazevanja/delavnica-linkedin-dobre-prakse-v-prodaji-in-marketingu/ obvezna za odkrivanje potenciala tega družbenega omrežja, ki ima med slovenskimi uporabniki še precej neizkoriščen potencial. V pravi kombinaciji z ostalimi marketinškimi orodji in kanali lahko predstavlja vašo ključno konkurenčno prednost in orodje za pridobivanje novih prodajnih priložnosti. Uporaben je tako za marketing, kot za prodajo in kadrovsko službo. Več o tem, kako ga unovčiti v svoj prid, pa lahko izveste na izobraževanju, ki jo bo izvajal priznani slovenski strokovnjak. Izobraževanja se lahko udeležite samostojno, lahko pa ga izvedemo tudi za večji krog zaposlenih na sedežu vašega podjetja.
Program v 6. delih
Praktična LinkedIn delavnica je namenjena vsem, ki želite to družbeno omrežje uporabljati kot prodajno ali marketinško orodje. Program je razdeljen na 6 delov:
- del: spoznavanje platforme, značilnosti, prednosti in omejitve omrežja, optimizacija osebnega profila in profila podjetja
- del: usmerjenost na prodajo, katere vsebine objavljati in kako pogosto, kako deluje algoritem, kako targetirati ljudi, navezati stik in graditi odnose
- del: usmerjenost na marketinške dejavnosti, kako omrežje izkoristit za oglaševanje, kakšne so posebnosti.
- del: triki in nasveti, najpogosteje zastavljena vprašanja
- del: pregled vsega omenjenega na praktičnih primerih in situacijah
- del: kako omrežje vključiti v poslovanje podjetja, kje so priložnosti in kaj prinaša njegova uporaba
Komu je Linkedin delavnica namenjena?
Izobraževanje je primerno za vse odgovorne v podjetjih in organizacijah, ki želijo s pomočjo tega družbenega omrežja navezati stike s poslovnimi partnerji ali potencialnimi kupci, iskati in razvijati nove prodajne priložnosti, negovati obstoječe stranke ter graditi ugled podjetja. Še posebej je primeren za komercialiste in kadrovike, ki lahko družbeno omrežje izkoristijo za nove stranke ali zaposlene, ter za tržnike in upravljalce družbenih omrežij, ki jih zanima vsebinski marketing, B2B marketing in oglaševanje. Ker Linkedin delavnica poteka na praktičnih primerih, je priporočljivo, da imate ustvarjen svoj profil in da poznate osnovno delovanje platforme.