V svetu podjetništva je vsako finančno naložbo treba preučiti tudi z dodatnega vidika, to je, kako hitro se bo naložba povrnila. Ko je govora o AdWords oglaševanju, imamo praviloma na začetku dvojni strošek, to je strošek vzpostavitve kampanje in strošek za vplačilo na oglaševalski račun. Kolikšen je ta znesek, je odvisno od podjetja, ki vam je AdWords oglaševanje vzpostavilo, pri podjetju Dominatus je to znesek 420 € + DDV, znesek pa vključuje pripravo toliko oglasnih skupin, kot je potrebnih. K temu znesku pa morate dodati še znesek, ki ga boste vplačali v oglaševalski račun, v podjetju Dominatus pa vam bodo zagotovo priskrbeli še 90 € bona ali pa morda še več, ki ga dobijo za vse svoje stranke kot Google partners, torej boste na svoje vplačilo v račun dobili še teh 90 €, kar pomeni, da boste za 90 € dobili brezplačno oglaševanje.
Kdaj pa se naložba povrne?
Kako hitro se bo naložba v AdWords oglaševanje v celoti povrnila, je pravzaprav največ odvisno od tega, kako visoko maržo imate na vaših izdelkih oz. storitvah. Načeloma je lahko AdWords oglaševanje začeto v roku nekaj dni od dogovora, ampak morate na začetku pričakovati, da bo upravljalec vaše kampanje šele spoznaval navade vaših strank, postopoma izločal besede, ki niso primerne, tako da v roku meseca ali dveh boste že prišli do optimalno zasnovane kampanje, ko bo dejansko že zelo smiselno, da boste gledali, kolikšno je razmerje med ceno klika in prihodki. Kar se tiče številk, ki so za AdWords oglaševanje idealne, velja povprečje 1:3, seveda pa se dosega tudi boljše razmerje. A vedeti morate, da ste za to razmerje odgovorni ne nazadnje tudi sami, saj AdWords oglaševanje ne more prisiliti ljudi k nakupu, lahko jih samo pripelje na vašo spletno stran.
Ali se AdWords oglaševanje?
Zagotovo se splača, saj je velikokrat pomembno že to, da delate z njim branding, kar se vam lahko po nekaj letih takega početja tako obrestuje, da ljudje ob vnosu izdelka oz. storitve v iskalnik zraven vpišejo še vaš brand, kar pomeni, da si želijo izdelek kupiti le pri vas.